x تبلیغات
بهترین و رسمی ترین مقالات خرید کمپرسور باد اسکرو

کمپرسور اسکرو وغنی

 

کمپرسور اسکرو یا این که پیچیشی مدلی از کمپرسور های انتقال مثبت است که از روش  جنبش روتور های بنا شده در ایرند کمپرسور اسکرو هوای فضا را مکیده و فشرده سازی می نماید. با وجود قطعات متحرک و دوار با به دور بالا در ایرند کمپرسور، دما تخت گاز ارتقا پیدا میکند. در کمپرسور اسکرو روغنی کار خنک کاری و جاری کاری از روش پاشش روغن حادثه می افتد از این رو بدین کمپرسور، کمپرسور اسکرو اویل اینجکت نیز گفته میگردد.
کمپرسور اسکرو اویل اینجکت چه گونه فعالیت می نماید؟
در ایرند کمپرسور اسکرو روغنی یکی روتور متحرک و یکی روتور مشوق وجود دارااست که در حین پر‌نور بودن کمپرسور این دو روتور با مسافت بسیار نادر از هم جنبش می نماید و به جهت پایین آمدن فضای مابین روتور ها در اکنون پیچش، فعالیت ساکشن یا این که مکش را ایفا میدهد. خرید کمپرسور باد اسکرو  هوا از روش غربال هوای ورودی به واحد ایرند وارد میگردد و وجود غربال منجر نگهداری کمپرسور در قبال ذرات مو جود در هوا می شود.
در دست گرفتن توشه در کمپرسور اویل اینجکت
پیش از اینکه هوا به ایرند کمپرسور وارد خواهد شد از شیر در اختیار گرفتن توشه یا این که آنلودر عبور داده میشود. وظیفه آنلودر در اختیار گرفتن توشه در کمپرسور است.
وقتی که مصرف هوای فشرده بالا می رود، آنلودر گشوده گردیده و کمپرسور را در وضعیت Load قرار میدهد و با مسدود شدن آنلودر کمپرسور بی توشه می شود. با این مکانیزم، دفعات بی سر و صدا و پر‌نور شدن الکتروموتور کمپرسور به دست‌کم میرسد.
ایرند کمپرسور اسکرو
وقتی که شیر آنلودر در شرایط گشوده یا این که Load جای‌دارد هوا را به داخل ایرند کمپرسور اسکرو هدایت می نماید.
ایرند کمپرسور  مانند پمپ شغل می نماید با این تفاوت که وظیفه آن فشرده سازی هوای فشرده میباشد. به جهت پاشش روغن در ایرند در هنگام فشرده سازی به‌این نوع کمپرسور اسکرو اویل اینجکت یا این که روغنی گفته می گردد.
در‌این مرحله از فشرده سازی مخلوطی از روغن و هوا داریم.
ادغام هوای فشرده گردیده و روغن
ادغام روغن و هوای فشرده گردیده بعداز خروج از ایرند از روش شیر یک طرفه از کمپرسور جداگانه می شود. وجود شیر یک طرفه بعداز هواساز کمپرسور جهت خودداری از بازگشت روغن در طی بدون صدا بودن کمپرسور است.
اویل سپراتور کمپرسور اسکرو روغنی
مرحله آجل در سیستم ساخت‌و‌ساز هوای فشرده در کمپسور اسکرو روغنی، جداسازی روغن از هوا است.
هوا و روغن خروجی از ایرند به اویل سپراتور وارداتی و در اویل سپراتور با گردابی کردن هوای فشرده ذرات روغن را از هوا مستقل و آن گاه از روش غربال مو جود در اویل سپراتور ذرات روغن جذب میگردد.
اویل سپراتور کمپرسور اسکرو از قطعات یدکی و تعویضی کمپرسور میباشد.
مینیم پرشر ولو
شیر دست‌کم فشار، فشار خروجی از کمپرسور را در اختیار گرفتن می نماید. فنر جان دار در پشت مینیمم پرشر کمپرسور اسکرو اویل اینجکت سبب می‌گردد در شکل وجود فشار کمتر از 2.5 توشه شیر بسته بماند و با این همت فشار درونی کمپرسور را تا حد نرمال اثبات نگه می‌دارد. این فشار برای پمپ کردن روغن ما یحتاج میباشد.
 

کمپرسور باد اسکرو چه کاربردی دارد؟

 در کمپرسور اسکرو دو پیچه تماما خلاف کمپرسورهای تک پیچه از دو قطعه پیچ مانند مصرف شده میباشد که ولی طریق قرارگیری این پیچ ها به طوری میباشد که می‌توانند کمترین اصطکاک را با یکدیگر برقرار نمایند. هر دو قطعه پیچ مانند باطن یک قالب جاسازی گردیده اند و هم‌زمان با یکدیگر آغاز به چرخش کرده که در سود هوای متراکم برای به کار گیری به خارج هدایت گردد.

در شرایطی‌که بخواهیم مقایسه ای دربین کمپرسور اسکرو تک پیچ و دو پیچ داشته باشیم بایستی بگوییم که به طور طبیعی کمپرسور اسکرو دو پیچ به جهت برخورداری از دو قطعه پیچ مانند میتواند تا هوای متراکم بیشتری را به خارج هدایت نماید و از توان بالاتری نیز برخوردار‌است. خرید کمپرسور باد اسکرو ولی می بایست نکته ای را در ارتباط تعمیر و محافظت هر دو نوع کمپرسور به خاطر داشته باشید. کمپرسور اسکرو دو پیچ با وجود اینکه می‌تواند هوای متراکم بیشتر و با توان بالاتری را ساخت و ساز نماید البته چنانچه با خلل مواجه خواهد شد از هزینه تعمیر بالاتری نیز بهره مند خواهد بود.
کمپرسور اسکرو در دو نوع کم آب و همینطور روغنی نیز ایجاد و عرضه می‌شوند. در کمپرسور اسکرو کم آب هیچ روغنی به فعالیت نرفته میباشد که به همین عامل از آن در صنعت های مواد غذایی و همینطور دارویی استعمال بسیار متعددی می شود. عدم استعمال از روغن در کمپرسور اسکرو کم آب این مزیت را بوجود آورده میباشد تا هیچ روغنی یاروهمدم با باد متراکم گردیده به خارج هدایت نشود به همین عامل میباشد هیچگونه آلودگی را به مواد غذایی و دارویی منتقل نمیکند. بیسون صنعت  ولی کمپرسور اسکرو کم آب تحمل به دور بالا را ندارد و می‌تواند را تا فشار باد را صرفا تا ۳ توشه تحمل نماید.
کمپرسور اسکرو روغنی نیز تماما برعکس نوع کم آب کار میکند و روغن بصورت پیوسته به مجموع قسمت های داخلی برای مثال بیرینگ ها سرازیر می گردد. کمپرسور اسکرو روغنی به جهت اینکه روغن همواره در باطن دستگاه در حالا جریان میباشد می تواند اصطکاک بوجود آمده از قطعات را تا حد متعددی کم کند. همانگونه که گفته شد کمپرسور اسکرو کم آب کارکشته به تحمل بدور بالا نمی باشد که کمپرسور اسکرو روغنی چنین وجود ندارد و کار کشته به تحمل فشار بالایی میباشد.

چگونگی قطعات و بها


بها کمپرسور اسکرو ارتباط مستقیمی با کیفیت قطعات کمپرسور دارد. و هیچ ارزانی بی استدلال وجود ندارد. چنانچه دنبال کمپرسور اسکرو ارزان بها می‌باشید. باید بدانید معمولا موسسات مونتاژ کننده کمپرسور برای کاهش بها کمپرسور اسکرو و فروش بیشتر دستگاهشان دست به به کارگیری از قطعات نسخه برداری و غیر اصل میزنند. خرید کمپرسور باد اسکرو  که باعث ارتقاء استهلاک کمپرسور و حتی گزند وصال به ایراند و الکتروموتور کمپرسور می‌شود.


کمپرسور اسکرو CSH75 با قطعات VMC ایتالیا

هنگام خرید کمپرسور بایستی از فروشنده نوع و مارک تک تک قطعات کمپرسور اسکرو را جویا شد. و از اصل بودن همه قطعات ان مطمئن شد. و درصورت امکان فاکتوری از فروشنده در خواست نمایید. که همه قطعلت کمپرسور در ان ذکر بشود. مهمترین قطعاتی که در کمپرسور های اسکرو بایستی سنجیده شود میتوان به ایراند یا این که واحد هوا 
به کار گیری از قطعات با کیفیت منجر ارتقاء قدمت قطعات کمپرسور میشود البته به جهت اینکه استهلاک کمپرسور و دفعات فساد کمپرسور به شدت کاهش می یاید خرید کمپرسور با قطعات اساسی بسیار توصیه میشود

دمای کاری کمپرسور اسکرو
کمپرسور های اسکرو به انگیزه اینکه بصورت مداوم شغل می نمایند و از قدرت بالایی برخودارند توان بالای در ساخت‌و‌ساز گرما دارا هستند. به همین ادله بسیار اصلی هست . که کمپرسور به سیستم خنک کننده ی شغل امدی مجهز باشد.دما مطلوب فعالیت کرد کمپرسور در بین 20 تا 80 مرتبه سانتی گرداد میباشد و دمای کمپرسور هرچه ذیل خیس باشد استهلاک ان کاهش میابد.
یک کدام از داهیانه ترین راه‌حل ها که باعث میشود کمپرسور های اسکرو دمای ذیل تری داشته باشد. استفاده از قطعات بزرگتر از استاندارد کمپرسور است. از جمله برای کمپرسور 4 متر مکعب CSH30 قطعات و ایراند به مراتب گرانقدر خیس از کمپرسور اسکرو 4 متری در نظر گرفته شد‌ه‌است . این عمل منجر میشود تا این کمپرسور حتی‌در تابستان در گرمترین بخشها کشور‌ایران نیز به راحتی بتواند عمل بکند. و دمای ان بالاتر از موقعیت استاندارد ان نرود.

از کجا کمپرسور اسکرو بخریم؟
کمپرسور حسنی یکی‌از زبده ترین سازنندگان کمپرسور باد در ایران میباشد که با استعمال از با کیفیت ترین قطعات VMC ایتالیا، ابک ایتالیا، روتور کمپ المان قطعات برقی ال اس کره جنوبی و غربال های ایجاد کرد ترکیه سرگرم به تشکیل داد کمپرسور های اسکرو میباشد. کمپرسور های اسکرو تشکیل داد کمپرسور حسنی در بسیار از شغل منزل های کاشان،تبریز،سمنان،مشهد،کردستان، اهواز،طهران و استان البرز درگیر به فعالیت می باشند
کلیه قطعات این کمپرسور ها بزرگتر از استاندارد کمپرسور در لحاظ دریافت شد‌ه‌میباشد. تا کمپرسور با دمای قابل قبولی کار بکند. و استهلاک ان بشدت کاهش بیابد. از طرفی کمپرسور های اسکرو حسنی دارنده دو سال گارانتی میباشد و مشتری می‌تواند از 10 سال سرویس ها بعداز فروش ما استعمال بکند.

نحوه عملکرد کمپرسور اسکرو

 

 
همان طور که می دانید کمپرسور ها، ماشین‌ هایی می باشند که خرید کمپرسور باد اسکرو از آنان برای ارتقاء فشار سیالاتی که قابلیت و امکان تراکم‌ پذیری دارا‌هستند مثل هوا، گازها و بخارها استعمال می شود. این دستگاه‌ ها با به کار گیری از فشرده‌ سازی و کاهش وسعت گاز، سبب ساز ارتقا فشار آن میگردند.
 
در کمپرسور های اسکرو با چرخیدن موتور، روتور ها نیز میچرخند و دندانه‌ های آن ها در هم سرگرم می شوند. این چرخش حلزونی در محیط سبب میگردد، گاز از طرفی ساکشن یا این که از ورودی نفوذ نماید و به سمت فشرده‌سازی تکان نماید. این محیط‌ها به دهانه ساکشن متصل می باشند و از روش پورت‌هایی به محیط‌های بزرگتری متصل میگردند و در غایت جریان گاز از دهانه خروجی عبور می‌نماید.
 
پیاده سازی کمپرسور اسکرو به گونه ای میباشد که مزایای ماشین‌ هایی با جا‌به‌جایی مثبت و دورانی صورت به کارگیری می‌نماید و به کارگیری از این نوع کمپرسور را برای طیف عظیم‌ای از کاربردها و فرایندهای صنعتی مطلوب می‌سازد.
 
 برای اینکه با طرز کارکردن کمپرسور های اسکرو بیشتر و عالی آشنا گردید این مقاله را به توجه بیشتری بخوانید: 
اشکال کمپرسور را با دقت به طریق جابجایی انرژی به سیال می‌اقتدار به دو مجموعه‌ی کلی کمپرسور های دینامیک و کمپرسور های جابه‌جایی مثبت تقسیم کرد که خویش به تیم‌ های متعدد طبقه‌بندی میگردند. کمپرسور های داینامیک به طور مستمر و کمپرسور های جابه‌جایی مثبت به صورت متناوب انرژی را منتقل می‌نمایند.
 
توان تراکم کمپرسور های جابه‌جایی مثبت نسبت به نوع داینامیکی بیشتر بیسون صنعت بوده و به دو نوع رفت و برگشتی (Reciprocating) و دورانی یا این که دوار (Rotary) تقسیم میشوند. کمپرسور های اسکرو در گروه‌ی کمپرسور های جابه‌جایی مثبت از نوع دورانی قرار می گیرند و وسعت معینی از گاز یا این که هوا را محدود می‌نمایند.
 

مزیت کمپرسورهای اسکرو بدون روغن

 

 
مزیت هوای فشرده، تمیزی آن میباشد. وقتی که روغن خرید کمپرسور باد اسکرو در هوا باشد، منزه و پاک نگهداشتن هوا بسیار مشقت بار می‌شود، و هزینه ها ارتقا مییابد – به ویژه زیرا هوای بسیار بیشتری مصرف می‌کنید. برای مطالعه بدین مساله، شرکت های اکثری به استعمال از کمپرسورهای فارغ از روغن روی آورده اند.
 
امروزه، کمپرسورهای سوای روغن به‌این استدلال رایج گردیده اند که مخارج مقداری دارا هستند. این مزایای زیست محیطی و پاکیزگی اکثر وقت ها موردها به صورت صرفه جویی های در می‌آیند که ممکن میباشد مخارج کلی مالکیت شمارا معدود نمایند.
 
در شرایطی‌که از روش کارکرد کمپرسور های اسکرو فارغ از روغن نگران میباشید ، بایستی در حیث داشته باشید:
نیازی به گردآوری یا این که دفع کالا تقطیر گردیده ی پر از روغن وجود ندارد. بخش های پایینی غربال به انگیزه غربال نکردن روغن ، نیاز کمتری به ردوبدل دارا‌هستند.
مخارج انرژی به دست‌کم می رسند چون نیازی به ارتقا نیرو وجود ندارد – بعضا از واحد های آکنده‌از مایعات می‌توانند به جهت فیلتراسیون، کاهش فشار بیرونی داشته باشند.
مخارج مربوط به روغن کاهش مییابند، چون نیازی به مجدد لبریز کردن روغن کمپرسور، به صورت دائمی، ندارید.
معمولا، این واحد ها می‌توانند پیاله دو ثانیه از مجال امر، تخلیه شوند، بیسون صنعت و وقتی که روند تخلیه جاری ساختن می‌شود، حدود ۱۸% اسب بخار از نیرو بدون نقص شان را استعمال می کند.
این صرفه جویی ها میتوانند بسیار وسوسه انگیر باشند. برای تحقیق اینکه آیا میتوانید از کمپرسورهای سوای روغن به کار گیری نمایید یا این که نه، می بایست درکی از شیوه کارکرد آن ها داشته باشید و بدانید در کدام کاربردها، شایسته ترین تلاش را دارا هستند.
 

استفاده از دینام یا این که الکتروموتور

 


کمپرسور اسکرو | کمپرسور باد | کمپرسور هوا | خدمات کمپرسور اسکرو | راه‌اندازی کمپرسور | بهره برداری کمپرسور
کمپرسور اسکرو (Screw Compressor) ما به طوری طراحی شده اند که با هزینه تحت نصب و فعال‌سازی شوند. پناه از مشتریان و ارائه خدمات فروش و بعد از فروش اعتقادوباور و سیاست کاری گروه کمپرسور شرکت هوایار هست. ما در ﺷﺮﮐﺖ هواﯾﺎر در ﻃﺮاﺣﯽ اوﻟﯿﻪ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر اﺳﮑﺮو در ﮐﻨﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن هستیم. ﮐﻤﭙﺮﺳﻮرهای هوای دور ﻣﺘﻐﯿﺮ (VSD) بخش اعظمی از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن را از ﺻﺮﻓﻪ‌ﺟﻮﯾﯽ انرژی سالانه و داشتن توان خرید کمپرسور باد اسکرو سرمایه‌گذاری مجدد پول در میزان دارایی‌های دیگر فایده‌مند می‌کند.

کمپرسور اسکرو (Screw Compressor) ما به طوری طراحی شده اند که با هزینه تحت نصب و راه اندازی شوند. پناه از مشتریان و ارائه خدمات فروش و پس از فروش اطمینان و سیاست کاری مجموعه کمپرسور شرکت هوایار میباشد.

در صورتی‌که عملیات ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺗﺄﻣﯿﻦ بیسون صنعت هوای ﻓﺸﺮده ﺛﺎﺑﺖ ﻧﯿﺎز دارااست، ﺑﺎﯾﺪ ﯾﮏ ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر اﺳﮑﺮو را در ﻧﻈﺮ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ. ﺑﺮﺧﻼف ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر رفت و برگشتی، از ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر اﺳﮑﺮو ﺑﺮای هر ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﭼﺮﺧﻪ ﮐﺎر 100% ﻣﺪاوم ﻧﯿـﺎز دارا هستند اﺳﺘﻔـﺎده ﻣﯽ‌ﺷﻮد و ﺑﺮای ﻣﺪت ﻃﻮﻻﻧﯽ ﮐﺎر قابل اﻃﻤﯿﻨﺎن ﺳﺎﺧﺘﻪ شده‌اند.
ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر اﺳﮑﺮو ﯾﺎ همان ﭘﯿﭽﺸﯽ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ بسیار ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺮای واﺣﺪهای رفت و برگشتی می‌باشند و ﺑﺴـﺘﻪ ﺑﻪ ﻧﯿﺎز و ﺑﻮدﺟﻪ ﺷﻤﺎ، اﻧﻮاع ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ دارﻧﺪ. ﯾﮑﯽ از اﯾﻦ ﮔﺰﯾﻨﻪ‌ها اﻣﮑﺎن ادﻏﺎم ﺧﺸﮏ ﮐﻦ و فیلترهای متعدد در ﭘﮑﯿﺞ اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮای مصرف کننده‌هایی که نیاز به هوای خشک و با کیفیت با تمرکز به استاندارد ISO 8573-1:2010 دارا هستند گزینه به کار گیری قرار می گیرد.برای استحصال اطلاعات بیشتر در امر استاندارد کیفی هوا اینجا کلیک نمایید.

ما در ﺷﺮﮐﺖ هواﯾﺎر در ﻃﺮاﺣﯽ اوﻟﯿﻪ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر اﺳﮑﺮو ﻣﻌﻤﻮﻻً در ﻣﺤﺪودهkW/HP کوچک‌تر، ﺗﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻤﭙﺮﺳﻮرهای دور ﻣﺘﻐﯿﺮ (ﻓﺮﮐﺎﻧﺲ) در ﮐﻨﺎر ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن هستیم. اﻟﺒﺘﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ‌های دور ﻣﺘﻐﯿﺮ ﮔﺮان‌ﺗﺮ میباشند اﻣﺎ ﺑﻪ ﻃﻮر ﻣﻌﻤﻮل هزینه‌های اوﻟﯿﻪ را ﺑﺎ ﺻﺮﻓﻪ‌ﺟﻮﯾﯽ در ﻣﺼﺮف اﻧﺮژی ﺟﺒﺮان ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ. ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر اﺳﮑﺮو ﺳﺮﻋﺖ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺑﺮاي همه تجهیزات دارای ﻧﻮﺳﺎن ﺟﺮﯾﺎن، ﮔﺰﯾﻨﻪ ﺑﺴﯿﺎر ﺧﻮﺑﯽ میباشند. اﯾﻦ اﻣﺮ ﺑﻪ وﯾﮋه زﻣﺎﻧﯽ ﺻﺪق ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ در ﻃﻮل روز ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺟﺎﺑﺠﺎﯾﯽ تأﺳﯿﺴﺎت داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ و در ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎی ﺟﺮﯾﺎن در ﻃﻮل روز اﻓﺰاﯾﺶ و ﮐﺎهش ﻣﯽ‌ﯾﺎﺑﺪ. ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ ﻣﺼﺮف هوای ﻓﺸﺮده ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ ﭘﺮهزﯾﻨﻪ ﺑﺎﺷﺪ و ﺑﯿﺶ از 70 درﺻﺪ ﮐﻞ هزﯾﻨﻪ ﺑﺮق را ﺑﻪ ﺧﻮد اﺧﺘﺼﺎص دهد، اﺳﺘﻔﺎده از ﻓﻨﺎوری ﺳﺮﻋﺖ ﻣﺘﻐﯿﺮ ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ در دﺳﺘﯿﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ 35 ﺗﺎ 50 درﺻﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﺪ. ﮐﻤﭙﺮﺳﻮرهای هوای بدور ﻣﺘﻐﯿﺮ ﺑﺎ ﻣﯿﺰان ﺟﺮﯾﺎن (Flow) ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ دارﻧﺪ. ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت ﺳﺎدهﺗﺮ، ﮐﻤﭙﺮﺳﻮر اسکرو ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﯿﺰان ﺟﺮﯾﺎن ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده را ﺣﺲ ﮐﻨﺪ و ﺑﺮ اﯾﻦ اﺳﺎس ﺳﺮﻋﺖ ﺧﻮد را ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﺪ، ﺗﺎ ﻓﻘﻂ ﺧﺮوج هوای ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﻣﺼﺮف را اﺟﺎزه ﺑﺪهد. ﮐﻤﭙﺮﺳﻮرهای هوای دور ﻣﺘﻐﯿﺮ (VSD) اکثری از ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن را از ﺻﺮﻓﻪ‌ﺟﻮﯾﯽ انرژی سالانه و داشتن اقتدار سرمایه‌گذاری مجدد پول در دارایی‌های دیگر منفعت‌مند می‌کند.

گونه های کمپرسور اسکرو روغنی
کمپرسور اسکرو با دور ثابت
در این مدل کمپرسور اسکرو به دلیل ثابت بودن دور ایرند، جریان خروجی ثابت میباشد و برای سیستم‌هایی که نیاز به جریان هوای فشرده مستمر است مناسب هست.

کمپرسور اسکرو با به دور متغیر
در مدل‌های کمپرسور اسکرو VSD بسته به ترازو مصرف هوای فشرده در سیستم، بدور ایرند کم یا زیاد می‌گردد که این قابلیت و امکان منجر دوری از هدر رفت انرژی در سیستم می شود.
مهمترین دست اندرکاران تعیین کننده قیمت کمپرسور پیستونی چیست؟
کیفیت کمپرسور باد تحت تاثیر این مفاد میباشد :

۱- واحد هواساز کمپرسور ( بلوک سیلندر)

۲- دینام یا الکتروموتور

۳- مخزن ذخیره هوا

۴- اصول مونتاژ کمپرسور

۵- خدمات بعد از فروش و گارانتی

۶- شرکت تولیدکننده کمپرسور

درپی هر کدام از مفاد فوق را برای شما گستردن میدهیم.

۱– واحد هواساز کمپرسورپیستونی
s قلب یک کمپرسور واحد هواساز ( بلوک سیلندر) هست. وظیفه این نصیب فشرده سازی هوا درون مخزن کمپرسور است.

هواساز کمپرسور
طول عمر کمپرسور، کارکرد عالی ، صدا و لرزش کمپرسور کلیه به واحد هواساز کمپرسور وابسته می‌باشد.

در ارتباط هواساز کمپرسور پیستونی دو انتخاب وجود داراست، هواساز ایتالیایی و هواساز چینی

طول عمر هواساز های ایتالیایی به صورت قابل توجه و محسوسی با هواساز های چینی متعدد هست.

بِرَند های اروپایی یا برند هایی که تحت مدرک لیسانس و با تکنولوژی این مجموعه های ساخته می‌شوند بالاترین کیفیت را دارا هستند و در نقطه مقابل کمپرسور های چینی ذیل ترین کیفیت را در این میان دارا‌هستند. نقص‌ اصلی کمپرسور های چینی روغن ریزی زیاد میباشد

مارک های اروپایی رایج در کشور ایران عبارتند از : ABAC ( آباک ) FIAC ( فیاک ) FINI ( فینی) و NUAIR . در‌این فی مابین ABAC شناخته شده ترین و پر مصرف ترین مارک ایتالیایی در ایران می‌باشد. و از آنجایی که تعداد وارد کنندگان آن در مقایسه با دیگر برند ها بیشتر میباشد قطعات یدکی آن نیز رایج تر می‌باشد و قیمت بهتری دارااست.
 

دلیل استفاده از کمپرسور درایر تبریدی

 


چرا می بایست پس از کمپرسور درایر تبریدی نصب گردد؟
هوای داخل مخزن کمپرسور رطوبت حل شده بسیار زیادی دارااست همچنین در مخزن تک تک کمپرسور ها آب تشکیل داد میگردد. این آب به یاور هوای مرطوب وارد خطوط انتقال هوا شده و باعث آسیب دیدن قطعات صنعتی، جک های بادی و شیر برقی ها می شود.

برای حذف کامل آب و رطوبت باید از درایر تبریدی یا خشک کن (Dryer ) به کار گرفت

این دستگاه بر اساس روند خرید کمپرسور باد اسکرو  سرد کردن و تحت آوردن دمای هوا، رطوبت، بخار و آب را از هوای کمپرسور جدا می نماید.

این دستگاه بعداز مخزن کمپرسور نصب میگیرد. هوایی که وارد این دستگاه می گردد تا دمای ۳ مرتبه سانتیگراد سرد می شود.

هر چقدر دما تحت بیایید قابلیت نگه داشتن  بیسون صنعت رطوبت در هوا کاهش می یابد. از این رو درین دما مجموع ذرات آب و بخار از هوا جداگانه شده و در نهایت به وسیله یک شیر تخلیه برقی به صورت زمان بندی شده از درایر تبربدی ( درایر یخچالی ) خارج میشود.

درایر برای کمپرسور اسکرو
درایر برای کمپرسور اسکرو
درایر برای کمپرسور اسکرو
درایر برای کمپرسور اسکرو
درایر برای کمپرسور اسکرو
درایر برای کمپرسور اسکرو
برند های رایج درایر تبریدی : Mikropor و Wise Air
موقتی دو برند میکروپور ( Mikropor) و وایز ایر ( Wise Air ) در کشور ایران رایج هستند

برند Wise Air با اقتباس از طرح درایر تبریدی دومنیک هانتر در میهن چین ساخت می‌گردد.

برند میکروپور Mikropor در مرزو بوم ترکیه ایجاد می گردد. دفتر کار مرکزی این شرکت در شهر آنکارا مستقر می باشد و دفتر واحد در میان الملل و فروش آن به قاره آمریکا در شهر میشیگان ایالت متحده امریکا جای دارد.

ویژگی های درایر تبریدی MIKROPOR
درایر میکروپور معمولا با کد مشخصه MKE سایز بند می‌گردد. عددی که بعد از MkE نوشته میشود. حداکثر دبی قابل عبور از دستگاه بر حسب متر مکعب در ساعت است .

ویژگی عالی درایر های میکرو پور محرمانه MKE برخورداری از میکرو فیلتر های اولیه و ثانویه به صورت پکیچ داخل دستگاه می باشد. یعنی با خرید دستگاه درایر مدل MkE نیازی به خرید غیروابسته میکرو فیلتر وجود ندارد

ساختار بدنه درایر به گونه ای هست که به راحتی درهای کابین باز شده و میکرو فیلتر ها به راحتی تعویض می‌شود.

درایر تبریدی
درایر تبریدی
درایر تبریدی
mikropor-MKE-easy-access
mikropor-MKE-easy-access
درایر تبریدی
درایر تبریدی
dryer-mirofilter
درایر تبریدی
تعیین سایز درایر تبریدی
انتخاب سایز رطوبت گیر ( درایر) در کارکرد صحیح این دستگاه تاثیر مستقیم دارااست. اگر درایر به درستی تعیین نشود و کوچک باشد سبب گرم شدن بیش از حد درایر و کاهش راندمان می شود. در فایده رطوبت بخوبی از سیستم هوای فشرده حذف نمی‌گردد.

برای تعیین سایز دقیق رطوبت گیر میتوانید از ضرایب تصحیح نام برده در جدول پایین به کار گیری نمائید.

در انتخاب سایز درایر ، اولین عامل تعیین کننده حجم تولید باد کمپرسور شما میباشد ، دمای هوای گوشه و کنار و دمای ورودی به درایر نیز دست اندرکاران موثر می باشند.

سایز درایر = حجم هوای کمپرسور / ضریب تصحیح دما محیط / ضریب تصحیح دمای هوای ورودی به درایر / ضریب تصحیح فشار کاری

به طور مثال یک کمپرسور ۲۰۰۰ لیتری را در نظر بگیرید که که در دمای محیط ۳۰ جايگاه شغل می کند ، دما هوای ورودی به درایر ۴۰ رتبه سانتیگراد می باشد و فشار کاری ۶ بار میشود.

دستکم سایز درایر باربر هست با

۲۳۶۰ لیتر در دقیقه = ۰٫۹۸ / ۰٫۹۲/ ۰٫۹۴ / ۲۰۰۰

ضریب تصحیح درایر

روش نصب داریر تبریدی
نصب درایر برای کمپرسور پیستونی
در‌حالتی که که درایر تبریدی را می خواهید آن‌گاه کمپرسور پیستونی نصب فرمایید به مفاد پایین اعتنا فرمائید

بهتر است برای کارکرد بهتر داریر، در زیر مخزن کمپرسور یک شیر برقی نصب نمایید تا آب کندانس شده در مخزن به صورت مجال بندی شده تخلیه خواهد شد تا آب کمتری وارد درایر خواهد شد تا فشار کمتری به دستگاه تحمیل گردد
پس از شیر خروجی باد از کمپرسور یک تله آبگیر ( Water separator ) نصب فرمایید
قبل از ورود هوا به درایر یک میکرو فیلتر نصب فرمائید تا از ورود ذرات کثیفی و ناخالصی داخل مخزن به درایر هجران کند ( درباره ی درایر های میکروپور نیازی به نصب غیر وابسته میکرو فیلتر نمی باشد )
دقت نمایید انتقال هوا از کمپرسور به درایر بوسیله شلنگ باشد تا لرزش کمپرسور پیستونی به درایر منتقل نشود
 

قطعات درگیر و تحت اصطکاک د ر کمپرسور باد اسکرو

 


کمپرسور اسکرو هوا چیست؟
کمپرسور اسکرو جزو رایجترین دستگاه های ساخت هوای فشرده است که طرز عمل آن به طور پایین می‌باشد:

بعد از پر‌نور شدن دستگاه استارت هوای محیط از غربال عبور کرده و به نصیب هوا ساز وارد میگردد، در بخش هوا ساز دوتا روتور مارپیچی به صورت نری و مادگی جای‌دارد که با مسافت و لقی بسیار معدود به طور متناوب در اکنون زمانه هستند، هوا درین نصیب بعداز ورود به کمپرسور در فضای دربین دو مارپیچ و قالب به دام می افتد و آن گاه به انگیزه کاهش وسعت پیوسته، انرژی جنبشی مولکول های هوا بالا میرود و فشرده سازی شکل خرید کمپرسور باد اسکرو می پذیرد. ارتقا فشار در کمپرسور های اسکرو از یک سمت شروع می شود و در انتهای مارپیچ ها هوای فشرد گردیده بیرون و پس از غربال شدن روغن، در مخزن هوای فشرده ذخیره سازی میگردد.
کمپسور های اسکرو در کاربرد هایی که هواسازی مداوم با محدوده فشار 8 تا 12 توشه و گنجایش ساخت هوای بالای 2000 لیتر بر دقیقه مایحتاج باشد شایسته ترین گزینه است.


TMC ترمومکانیکا ایتالیا
Rotorcomp روتور کمپ آلمان
Ingersoll rand اینگر بیسون صنعت سورلند ایالات متحده
RENNER رنر آلمان
Gardner Denver گاردنر فنلاند
vmc او ام سی ایتالیا
AERZEN ارزن آلمان
Atlas copco اطلس کوپکو سوئد
NUAIR نوایر ایتالیا
کمپرسور اسکرو هوای فشرده چیست؟
کمپرسور تحت عنوان اسب بارکش مدام در رفاه و توسعه و گسترش معاش بشری از التفات فوق العاده بالایی بهره مند بوده می باشد. همین طور که در ده سال های پیشین با توسعه و گسترش صنعت های نقش کمپرسور در کارگاه جات رفته رفته افزایش یافته هست پیش گویی میشود در آینده نیز به فرایند مداقه این دستگاه اصلی در صنعت افزایش قابل توجهی مشاهده خواهد شد.

کاربرد کمپرسور هوای فشرده
کاربرد کمپرسور هوای فشرده در زمان گسترده ای که از صنعت های گوناگون، دندانپزشکی، تعمیرگاه ها گرفته تا ابزار هایی که از اذهان به دور می باشند، قرار گرفته است که در پایین به عنوان کردن بعضی از آنها می‌پردازیم:

اسباب خانگی ( یخچال فریزر فریز ها و کولر گازی های گازی)
امکانات دندان پزشکی
صنعت های متفاوت ( صنعت هواپیما سازی، سیستم های پنوماتیک، ذخیره سازی گازهای صنعتی)
تعریف کمپرسور اسکر و هوای فشرده کاربرد کمپرسور اسکرو هوا
کمپرسور اسکرو که در زبان عامیانه به آن کمپرسور باد نیز گفته می‌گردد عموما در گنجایش های بالای هوای فشرده به کارگیری می شود. کمپرسور اسکرو از نظر محدوده کارکرد مابین کمپرسور پیستونی و کمپرسور سانتریفیوژ جای‌دارد و دلیلش این میباشد که ساختار ذخیره سازی این کمپرسور از نوع انتقال مثبت میباشد و از این رو به کمپرسور پیستونی شباهت دارد و هم به جهت پیوسته بودن جریان هوای عبوری از این کمپرسور همانندی های به کمپرسور گریز از مرکز داراست، به این ترتیب برای پایین فشردن هوای فشرده و همینطور گاز مبرد گزینه به کار گیری در سیستم های سرمایشی مورد قابل قبولی میباشد.

قابل ذکر است که در صنعت های خرد که طیف وسیعی از صنعت را در بر می‌گیرند از کمپرسور پیستونی به کار گیری می‌شود ولی در صنعت های بلندمرتبه به جهت نیاز به هوای فشرده در گنجایش های بالا این نقش کیلیدی را کمپرسور اسکرو بر طرف می نماید.

انواع کمپرسور اسکرو هوای فشرده
کمپرسور اسکرو جمعاَ در دو نوع پیاده سازی و ساخته می شود:

کمپرسور اسکرو سوای روغن یا این که کمپرسور اویل فری (Oil Free Compressor)
کمپرسور اسکرو روغنی یا این که کمپرسور اسکرو اویل اینجکت (Oil Injected Compressor)
در کمپرسور اسکرو روغنی برای خنک کاری و نادر کردن اصطکاک در میان قطعات، به همپا هوای وروردی به کمپرسور، روغن تزریق می گردد که در اصطلاح به آن چرب نمودن هوا نیز گفته می‌گردد. این شیوه سبب میشود که مدام پاره ای روغن در میان قطعات متحرک کمپرسور وجود داشته باشد و عمل روانکاری را به طور بی نقص به اعمال برساند و این روغن در نقطه نهایی همراه با هوای فشرده گردیده از خروجی کمپرسور بیرون می‌شود که با به کار گیری از غربال روغن از هوای فشرده مستقل سازی گردیده و به مخزن ذخیره روغن گشوده گردانده می شود. در کمپرسور اسکرو اویل اینجکت بعداز غیروابسته سازی روغن، مقدار جزئی روغن یار هوا وارد سیستم می گردد و چنانچه که وجود این مقادیر از روغن برای دستگاه های مصرف کننده هوای فشرده به خصوص ابزارهای ظریف و حساس سبب ساز زخم رساندن و کاهش بازده نشود استعمال از این کمپرسور نسبت به نوع اویل فری دارنده راندامان و ارتفاع قدمت بالاتری خواهد بود. اما قابل ذکر میباشد که به کار گیری از فیلترینگ و جداسازی روغن در کمپرسور اسکرو اویل اینجکت به به عبارتی اندازه که توجه بالا لازم باشد باعث ارتقاء هزینه میشود.

مزایا و تفاوت کمپرسور اسکرو فارغ از روغن با کمپرسور روغنی
از کمپرسور اسکرو اویل فری (Oil Free) در صنعت های تماما حساس به روغن (کمتر از 1PPM) به کارگیری می‌گردد که نسبت به کمپرسور اویل اینجکت هزینه و استهلاک بسیار بالاتری داراست اما این کمپرسور دارنده مزایایی هم میباشد.

در کمپرسور اویل فری هوای فشرده گردیده کاملا فارغ از روغن میباشد و در آن هیچ نوع آلودگی نیست در سود خلال هوا هر گازی را می توان با این کمپرسور فشرده سازی کرد به عنوان مثال در کمپرسور اسکرو فارغ از روغن حتی می توان گازهای پلیمری یا این که گازهای آلوده را فشرده سازی کرد.

کمپرسور اسکرو

خصوصیت های کمپرسور اسکرو هوای فشرده
مهمترین مزیت کمپرسور اسکرو خلا نوسان در حداکثر فشار کاری هست.
در اسکرو ها قطعات سرگرم و پایین اصطکاک به نسبت کمپرسور پیستونی کمتر است و در فیض حفظ و تعمیرات کمتری دارد.
گنجایش هوادهی در این کمپرسور به جهت جریان یکنواخت از بازده بالایی برخوردار است.
کم وسعت بودن به نسبت کمپرسور های دیگر
فوندانسیون بسیار بی آلایش به جهت وجود نیرو های متعادل
دارنده لرزش بسیار کمتری می باشد.
به جهت پیوسته بودن فشرده سازی هوا امکان ساخت و ساز پدیده surg یا این که برگشت هوا به هواساز نیست.
به جهت محصور بودن آب سد های فضا تراکم نشتی یه خرده دارد.
کاهش میزان مصرف انرژی به نسبت گنجایش کمپرسور
غیروابسته و وصل آهسته جریان برق در الکتروموتور بوسیله inverter
بضاعت کارکرد درتوان اکثر گنجایش برای برهه زمانی طولانی
نصب و فعال سازی در کمترین فرصت ممکن
 

قطعات درگیر و تحت اصطکاک د ر کمپرسور باد اسکرو

 


کمپرسور اسکرو هوا چیست؟
کمپرسور اسکرو جزو رایجترین دستگاه های ساخت هوای فشرده است که طرز عمل آن به طور پایین می‌باشد:

بعد از پر‌نور شدن دستگاه استارت هوای محیط از غربال عبور کرده و به نصیب هوا ساز وارد میگردد، در بخش هوا ساز دوتا روتور مارپیچی به صورت نری و مادگی جای‌دارد که با مسافت و لقی بسیار معدود به طور متناوب در اکنون زمانه هستند، هوا درین نصیب بعداز ورود به کمپرسور در فضای دربین دو مارپیچ و قالب به دام می افتد و آن گاه به انگیزه کاهش وسعت پیوسته، انرژی جنبشی مولکول های هوا بالا میرود و فشرده سازی شکل خرید کمپرسور باد اسکرو می پذیرد. ارتقا فشار در کمپرسور های اسکرو از یک سمت شروع می شود و در انتهای مارپیچ ها هوای فشرد گردیده بیرون و پس از غربال شدن روغن، در مخزن هوای فشرده ذخیره سازی میگردد.
کمپسور های اسکرو در کاربرد هایی که هواسازی مداوم با محدوده فشار 8 تا 12 توشه و گنجایش ساخت هوای بالای 2000 لیتر بر دقیقه مایحتاج باشد شایسته ترین گزینه است.


TMC ترمومکانیکا ایتالیا
Rotorcomp روتور کمپ آلمان
Ingersoll rand اینگر بیسون صنعت سورلند ایالات متحده
RENNER رنر آلمان
Gardner Denver گاردنر فنلاند
vmc او ام سی ایتالیا
AERZEN ارزن آلمان
Atlas copco اطلس کوپکو سوئد
NUAIR نوایر ایتالیا
کمپرسور اسکرو هوای فشرده چیست؟
کمپرسور تحت عنوان اسب بارکش مدام در رفاه و توسعه و گسترش معاش بشری از التفات فوق العاده بالایی بهره مند بوده می باشد. همین طور که در ده سال های پیشین با توسعه و گسترش صنعت های نقش کمپرسور در کارگاه جات رفته رفته افزایش یافته هست پیش گویی میشود در آینده نیز به فرایند مداقه این دستگاه اصلی در صنعت افزایش قابل توجهی مشاهده خواهد شد.

کاربرد کمپرسور هوای فشرده
کاربرد کمپرسور هوای فشرده در زمان گسترده ای که از صنعت های گوناگون، دندانپزشکی، تعمیرگاه ها گرفته تا ابزار هایی که از اذهان به دور می باشند، قرار گرفته است که در پایین به عنوان کردن بعضی از آنها می‌پردازیم:

اسباب خانگی ( یخچال فریزر فریز ها و کولر گازی های گازی)
امکانات دندان پزشکی
صنعت های متفاوت ( صنعت هواپیما سازی، سیستم های پنوماتیک، ذخیره سازی گازهای صنعتی)
تعریف کمپرسور اسکر و هوای فشرده کاربرد کمپرسور اسکرو هوا
کمپرسور اسکرو که در زبان عامیانه به آن کمپرسور باد نیز گفته می‌گردد عموما در گنجایش های بالای هوای فشرده به کارگیری می شود. کمپرسور اسکرو از نظر محدوده کارکرد مابین کمپرسور پیستونی و کمپرسور سانتریفیوژ جای‌دارد و دلیلش این میباشد که ساختار ذخیره سازی این کمپرسور از نوع انتقال مثبت میباشد و از این رو به کمپرسور پیستونی شباهت دارد و هم به جهت پیوسته بودن جریان هوای عبوری از این کمپرسور همانندی های به کمپرسور گریز از مرکز داراست، به این ترتیب برای پایین فشردن هوای فشرده و همینطور گاز مبرد گزینه به کار گیری در سیستم های سرمایشی مورد قابل قبولی میباشد.

قابل ذکر است که در صنعت های خرد که طیف وسیعی از صنعت را در بر می‌گیرند از کمپرسور پیستونی به کار گیری می‌شود ولی در صنعت های بلندمرتبه به جهت نیاز به هوای فشرده در گنجایش های بالا این نقش کیلیدی را کمپرسور اسکرو بر طرف می نماید.

انواع کمپرسور اسکرو هوای فشرده
کمپرسور اسکرو جمعاَ در دو نوع پیاده سازی و ساخته می شود:

کمپرسور اسکرو سوای روغن یا این که کمپرسور اویل فری (Oil Free Compressor)
کمپرسور اسکرو روغنی یا این که کمپرسور اسکرو اویل اینجکت (Oil Injected Compressor)
در کمپرسور اسکرو روغنی برای خنک کاری و نادر کردن اصطکاک در میان قطعات، به همپا هوای وروردی به کمپرسور، روغن تزریق می گردد که در اصطلاح به آن چرب نمودن هوا نیز گفته می‌گردد. این شیوه سبب میشود که مدام پاره ای روغن در میان قطعات متحرک کمپرسور وجود داشته باشد و عمل روانکاری را به طور بی نقص به اعمال برساند و این روغن در نقطه نهایی همراه با هوای فشرده گردیده از خروجی کمپرسور بیرون می‌شود که با به کار گیری از غربال روغن از هوای فشرده مستقل سازی گردیده و به مخزن ذخیره روغن گشوده گردانده می شود. در کمپرسور اسکرو اویل اینجکت بعداز غیروابسته سازی روغن، مقدار جزئی روغن یار هوا وارد سیستم می گردد و چنانچه که وجود این مقادیر از روغن برای دستگاه های مصرف کننده هوای فشرده به خصوص ابزارهای ظریف و حساس سبب ساز زخم رساندن و کاهش بازده نشود استعمال از این کمپرسور نسبت به نوع اویل فری دارنده راندامان و ارتفاع قدمت بالاتری خواهد بود. اما قابل ذکر میباشد که به کار گیری از فیلترینگ و جداسازی روغن در کمپرسور اسکرو اویل اینجکت به به عبارتی اندازه که توجه بالا لازم باشد باعث ارتقاء هزینه میشود.

مزایا و تفاوت کمپرسور اسکرو فارغ از روغن با کمپرسور روغنی
از کمپرسور اسکرو اویل فری (Oil Free) در صنعت های تماما حساس به روغن (کمتر از 1PPM) به کارگیری می‌گردد که نسبت به کمپرسور اویل اینجکت هزینه و استهلاک بسیار بالاتری داراست اما این کمپرسور دارنده مزایایی هم میباشد.

در کمپرسور اویل فری هوای فشرده گردیده کاملا فارغ از روغن میباشد و در آن هیچ نوع آلودگی نیست در سود خلال هوا هر گازی را می توان با این کمپرسور فشرده سازی کرد به عنوان مثال در کمپرسور اسکرو فارغ از روغن حتی می توان گازهای پلیمری یا این که گازهای آلوده را فشرده سازی کرد.

کمپرسور اسکرو

خصوصیت های کمپرسور اسکرو هوای فشرده
مهمترین مزیت کمپرسور اسکرو خلا نوسان در حداکثر فشار کاری هست.
در اسکرو ها قطعات سرگرم و پایین اصطکاک به نسبت کمپرسور پیستونی کمتر است و در فیض حفظ و تعمیرات کمتری دارد.
گنجایش هوادهی در این کمپرسور به جهت جریان یکنواخت از بازده بالایی برخوردار است.
کم وسعت بودن به نسبت کمپرسور های دیگر
فوندانسیون بسیار بی آلایش به جهت وجود نیرو های متعادل
دارنده لرزش بسیار کمتری می باشد.
به جهت پیوسته بودن فشرده سازی هوا امکان ساخت و ساز پدیده surg یا این که برگشت هوا به هواساز نیست.
به جهت محصور بودن آب سد های فضا تراکم نشتی یه خرده دارد.
کاهش میزان مصرف انرژی به نسبت گنجایش کمپرسور
غیروابسته و وصل آهسته جریان برق در الکتروموتور بوسیله inverter
بضاعت کارکرد درتوان اکثر گنجایش برای برهه زمانی طولانی
نصب و فعال سازی در کمترین فرصت ممکن
 

کمپرسور اسکرو در چه شغل هایی استفاده میشود؟

 


کمپرسور اسکرو چیست؟
کمپرسور اسکرو روتاری نوعی کمپرسور باد میباشد که از مکانیزم مثبت از نوع چرخشی به کار گیری می نماید. کمپرسورهای باد اسکرو معمولاً در جاهایی به کارگیری میشوند که وسعت متعددی از هوای مالامال فشار مایحتاج میباشد. زمانی که سیستم شما به هوای مداوم نیاز دارااست، کمپرسور اسکرو شیوه حلی عملی میباشد. خرید کمپرسور اسکرو متناسب با نیاز متبوع مستلزم تجربیات و کارشناسی ظریف میباشد.


کمپرسور اسکرو
کمپرسور اسکرو به چه شکل شغل می نماید؟
کمپرسور اسکرو هوا را در بین دو روتور مشبک  خرید کمپرسور باد اسکرو به دام می اندازد، بعد با جنبش در روتورها وسعت هوا کاهش مییابد. کاهش وسعت سبب ساز به هوای فشرده میگردد که آن گاه برای کاربردهای متعدد برای مثال در دستگاه های پلاستیک بادی به کار گیری میگردد. شما میتوانید کمپرسورهای اسکرو را در کاربردهایی بیابید که به امکانات با با کیفیت مانند محصول ها صنعتی و تجهیزات پزشکی نیاز دارا‌هستند.

یکی مهمترین کاربردهای کمپرسورهای بیسون صنعت اسکرو و هوای فشرده به کارگیری از آن‌ها در دستگاه های پلاستیک بادی برای باد کردن گونه های تولیدها پلاستیکی مانند بطری ها ، گالن ها ، بشکه ها و حتی مخازن تعالی تا تعدادی صد لیتر میباشد.

مزایای عمده کمپرسور باد اسکرو
مزیت مهم خرید کمپرسور اسکرو در مقایسه با بقیه کمپرسورهای باد ، پناه مداوم هوای فشرده میباشد. مزایای دیگر کمپرسورهای پیچ روتاری این ماشین ها را برای کاربردهای دیگر و جدا ایده آل می نماید.

خرید کمپرسور اسکرو
گونه های کمپرسور اسکرو
کمپرسورهای اسکرو معمولاً در دو نوع مهم وجود دارا هستند: کمپرسورهای اسکرو کم آب یا این که فارغ از روغن و کمپرسورهای اسکرو روغنی. هر دو نوع کمپرسور از روتورهایی تشکیل‌شده‌اند که در حدود هم جفت گردیده‌اند. کمپرسورهای اسکرو کم آب هیچ روغنی فی مابین پیچ ها ندارند. یک کمپرسور اسکرو کم آب از دو روتور تشکیل‌شده میباشد، یک جفت مجاورت که در یک ترک استوانه ای با مسافت معدود نصب گردیده اند. کمپرسورهای اسکرو روغنی دارنده روغن در میان پیچ ها می‌باشند. یک کمپرسور پیچی مملو‌از روغن همینطور دارنده یک جفت روتور در حدود هم میباشد که در یک رخنه‌ سیلندر با مسافت مجاورت نصب گردیده اند. با این اکنون، کمپرسورهای اسکرو سیلابی روغنی به اندازه کمپرسورهای اسکرو کم آب نیازی به خلأ ندارند.

ساختار کمپرسورهای اسکرو
کمپرسورهای اسکرو به جهت بازده بالا و امکان یقین بالا در مقایسه با بقیه گونه های کمپرسورها به صورت فزاینده ای در صنعت های تبرید و گاز طبیعی گزینه به کارگیری قرار میگیرند. خصوصیت‌های کوشش بهبودیافته مزایای متعددی مانند هزینه عملیاتی زیر‌خیس و کربن تولیدی نادر را ارائه می‌نماید که به کاهش تأثیر بر دور و بر‌ زیست امداد می‌نماید.

کمپرسور اسکرو سوای روغن
کمپرسور سوای روغن oil free
کمپرسورهای اسکرو از نوع فارغ از روغن، ضربان‌هایی با فرکانس بالا تولید می‌نمایند که به لوله‌کشی سیستم منتقل می گردند و می توانند سبب ساخت و ساز اشتباهات ارتعاش صوتی شوند. اینها شبیه نوع مشکلاتی میباشد که در کاربردهای کمپرسور رفت و برگشتی تجربیات میشود، با این تفاوت که فرکانس فراتر میباشد. در حالی که بطری های حجمی با رفت و بازگشت شغل می نمایند، کمپرسور اسکرو نوع کم آب به یک صدا خفه کن منحصربه‌فرد خالق نیاز دارااست که می بایست به خیر و خوبی خلل را برطرف نماید.

یک اختلال وجود داراست که کمپرسور OFS می‌تواند به نیکی از عهده آن برآید. برخلاف اکثر کمپرسورهای دیگر، این کمپرسور مقدار متوسطی مایع را تحمل می نماید. تزریق مایعات برای خنک‌سازی کمکی معمولاً در سطح ذیل‌تری نسبت به کمپرسورهای غرقابی آیتم به کارگیری قرار میگیرد. در صورتی‌که که مواد ساینده نباشند، کمپرسور به خیر و خوبی رسوب گیری را ایفا میدهد. رسوب دهنده به آب بندی کمپرسور امداد می نماید و به گذر زمان مجال ممکن میباشد کوشش را بهبود بخشد. برای جریان های بزرگتر در محدوده جریان کمپرسور فرار و گریز از راءس، کمپرسور OFS جایگزین نیکی میباشد.

اشکال کمپرسور باد اسکرو
کمپرسور اسکرو روتاری
کمپرسور چرخشی یک نوع کمپرسور انتقال میباشد که در آن از پیچ های دوار برای فشرده سازی هوا به کارگیری می گردد. در مقایسه با کمپرسور پیستونی، کمپرسور اسکرو هوا را به صورت مداوم سوای ضربان فشرده می نماید. بازده بالا در توشه بی نقص و راندمان زیر در لود جزئی دارااست. این کمپرسور نسبت به کمپرسور پیستونی صدای کمتری داراست و پیاده سازی بسیار فشرده ای داراست که به کار گیری از آن را در مناطقی که فضای زیاد برای قرار دادن کمپرسورهای هوا نیست، مطلوب می نماید. کمپرسور اسکرو دوار قطعات بسیار مقداری دارااست که ممکن میباشد فرسوده شوند، بدین ترتیب هزینه تعمیر و حفظ کمتر از کمپرسورهای پیستونی و پره دوار میباشد. کمپرسورهای اسکرو روتاری می‌توانند هم تحت عنوان کمپرسورهای سوای روغن سرازیر کننده و هم تحت عنوان کمپرسورهای تزریق روغن جاری کننده عرضه شوند.

کمپرسور سوای روغن اسکرو
کمپرسورهای اسکرو
اکثر کمپرسورهای اسکرو از نوع روغن کاری گردیده می باشند. دو نوع وجود داراست – نوع نصفه هرمتیک و درایو گشوده. در شرایط نخستین، موتور در به عبارتی محیط کمپرسور جای‌دارد، در حالی که در دومین موتور سوا محیط کمپرسور جای دارد و بدین ترتیب به مهر و موم شفت نیاز داراست. فقط قطعات متحرک در کمپرسورهای اسکرو دو روتور مارپیچی به هم پیوسته می باشند. روتورها از یک لوب نر که تحت عنوان پیستون غلتشی کار می نماید و یک فلوت ماده که تحت عنوان یک استوانه فعالیت می نماید، تشکیل‌شده میباشد. از آنجایی که فشرده سازی پیچ دوار یک مراحل انتقال مثبت مداوم میباشد، هیچ موجی در سیستم تولید نمی‌شود.

کمپرسورهای اسکرو به تعمیر و مراقبت بسیار یه خرده نیاز دارا‌هستند چون روتورها با سرعت های محافظه کارانه می‌چرخند و به خیر و خوبی با روغن خنک کننده روغن کاری میگردند. خوشبختانه بیشتر روغن در کمپرسورهای اسکرو به راحتی از گاز جداگانه میگردد. به صورت معمول، صرفا سطح ها یه خرده از ناخالصی در بین ۱.۰ تا ۲.۰ ppm وزنی بعداز فشرده سازی در گاز باقی می‌ماند. برای کاهش ناخالصی های پایین این سطح می اقتدار از فیلترهای زغالی بهره برد.

مزیت مهم خرید کمپرسور اسکرو این میباشد که قابلیت استحصال به نسبت های فشار بالا را در یک موقعیت واحد آماده می نماید. برای پژوهش به همین وسعت های زیاد با یک کمپرسور رفت و برگشتی نیاز به یک واحد دو مرحله ای میباشد. به جهت این مزیت و مزایای دیگر، کمپرسورهای اسکرو اکنون به کمپرسورهای رفت و برگشتی برای کاربردهای تبرید هلیوم و مایع سازی ترجیح داده می گردند. آن‌ها در بقیه کاربردها نیز با کمپرسورهای فرار و گریز از راس قابل رقابت میباشند.

اسکرو

اشکال کمپرسور هوا اسکرو که ما ارائه می‌کنیم عبارتند از:

کمپرسورهای سرعت متغیر با انرژی کارآمد
کمپرسورهای صنعتی با سرعت اثبات
کمپرسورهای اسکرو سوای روغن Oil Free
شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان ما حرف نمایید تا تصمیم بگیرید کدام کمپرسور هوای صنعتی برای کاربرد شما شایسته ترین میباشد. ما راه‌حل های جامعی برای بیزنس شما از آغاز تا آخر ارائه میدهیم، از تولیدات کیفیت بالا گرفته تا آیتم های سرویس ها استثنایی. ما معتقدیم که بهبود هیچوقت متوقف نمیشود و همت می‌کنیم تا اعتقادوباور نتایج کنیم که یک سیستم هوای فشرده خلاقانه و کارآمد اخذ میکنید. بقیه تولیدات هوای فشرده ما دربرگیرنده کمپرسورهای پیستونی، کم آب کن هوا، لوله کشی هوا و راه‌حل های تصفیه هوای فشرده میباشد.

خرید اشکال کمپرسور اسکرو و کمپرسور فشار کارکشته
 
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد