کمپرسور های باد اسکرو یک کدام از لبریز مصرف ترین ماشین الات صنعتی میان همه صنعت های میباشد. و به کار گیری بزرگ ای فی مابین صنعت های ساخت و ساز میهن داراست.ا به کارگیری از این دستگاها برای واحد های تولیدی که از ابزار های پنوماتیک و بادی متعددی استعمال می نمایند بسیار بصرفه میباشد. ولی از حیث قیمتی این دستگاها بها بسیار بالایی دارا هستند که سبب می شود. بازار استوک و کمپرسور های دست دوم رونق بگیرد، در‌این نوشته‌ی علمی نکاتی را برای خرید کمپرسور اسکرو استوک ذکر می کنیم. در صورتیکه قصد خرید کمپرسور اسکرو استوک دارید عالی میباشد عینک بدبینی را به دیده خویش بزنید. و از همه جنبه ها کمپرسور اسکرو را نظارت فرمائید. تا اخر این نوشته‌ی‌علمی هم پا ما باشید.

کمپرسور های اسکرو سبک های متعددی دارا هستند از کمپرسور های اطلس کوپکو تا کمپرسور های ایجاد کرد درون کلیه در سبک ها و تیپ های متعددی ساخت و ساز میگردند. او‌لین گام برای تهیه و تنظیم خرید کمپرسور باد اسکرو این میباشد که یک نظارت لیست از خصوصیت هایی که کمپرسور اسکرو مطلوب تجارت شما بایستی داشته باشد تنظیم نمائید. درین محاسبه لیست می بایست ترازو هوادهی کمپرسور،اقتدار الکتروموتور، نوع کمپرسور (اویل فری یا این که اویل اینجکت) ، سیستم خنک کننده و رادیاتور ، مطلوب بودن با اب و هوای حیطه شما و … مذکور باشد.
همگی این مفاد را با فروشنده دستگاه محاسبه فرمایید تا مطمئن گردید دستگاهی را که تهیه و تنظیم می‌کنید می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

2) از فروشنده ارتفاع قدمت کمپرسور را جویا بشوید
ستگاه های اسکرو نیز مانند همه ماشین الات صنعتی ارتفاع قدمت مفیدی دارا‌هستند. این ارتفاع قدمت اثر گذار در دستگاههای اسکرو به 20 سال می رسد. البته این درصورتی میباشد که همگی حالت حفظ و محل نصب کمپرسور بر اساس استاندارد باشد. پس درصورتی که کمپرسور اسکرو در موقعیت غیر استاندارد شغل بکند. ارتفاع قدمت موءثر دستگاه کاهش می‌یابد.این که کمپرسور اسکرو یک‌سری سال و زیر چه قوانینی عمل نموده است اولی سوالی میباشد که شما می بایست از فروشنده کمپرسور بپرسید.از خرید دستگاهای فرسوده خویش داری فرمائید. چون هزینه محافظت و خدمت دستگاه می‌تواند بسیار بالا باشد و عملا مخارج ان از خرید یک کمپرسور جدید نیز بیشتر گردد.

3) واحد هوا ساز و الکتروموتور کمپرسور را تحلیل فرمائید
واحد هواساز (Air End) قلب کمپرسور اسکرو میباشد.بیشترین اعتنا ای که بایستی هنگام خرید کمپرسور تازه و چه استوک بکنید مارک ،اقتدار، هوادهی و سالم این قطعه میباشد. ایراند یا این که واحد هواساز کمپرسور اسکرو می بایست متناسب الکتروموتور گزینش گردد. در‌حالتی که الکتروموتور قادر خیس از ایراند باشد،ایراند با بدور بالا خیس از استاندارد و با حداکثر اقتدار اتوماتیک می نماید. که‌این منجر بروز اختلال و استهلاک در ایراند و الکتروموتور کمپرسور می شود.
در شایسته ترین موقعیت ایراند می بایست از الکتروموتور بزرگتر باشد تا به راحتی با بدور تحت خیس بتواند به هوادهی متبوع رسد.
از طرفی می بایست از سالم و درست کارکردن ایراند و الکتروموتور کمپرسور یقین نتایج فرمایید زیرا این قطعات ارزش بالایی دارا هستند و فساد در انها به راحتی مخارج بالایی را می طلبد. همینطور فساد در یکی‌از این دو قطعه منجر فساد دیگر قطعه هم شود.