معمولا نظافت تحت تخت های مریض با اعتنا به طول معدود پایین تخت و محدودیت در انتقال این تخت یکی‌از معضل های مسئولین خدماتی آن درمان گاه میباشد، لذا می بایست از دستگاه اسکرابر خرد به کار گیری نماییم که بتواند فارغ از اینکه تخت جابجا خواهد شد ذیل این تخت را آیتم شستشو و کم آب کردن قرار دهد. اسکرابر خرد سبک Sprinter که یکی محصول ها شرکت LAVOR مرزو بوم ایتالیا است با داشتن برس رولی و قرارگیری تیغه تی در پشت و جلو برس و قابلیت و امکان چرخش 180 جايگاه ای تیم دستگاه قادر است ذیل تخت را در جنبش به سمت جلو و عقب آیتم شستن و کم آب کردن قرار دهد.

استعمال از اسکرابر بیمارستانی در اتاق های گوناگون درمان‌گاه

قسمت های متفاوت مریض خانه دارنده متراژهای متفاوت و تعداد تخت های بیمارستانی متفاوت می‌باشند، ولی چند از مناطق در همگی بیمار‌ستان ها مشترک میباشند مانند قسمت اورژانس، نصیب بستری، نصیب تاسیسات درمان گاه، اتاق کار و ریکاوری که نظافت این مناطق هر یک از التفات مجزایی برخوردار‌است. خرید کمپرسور باد اسکرو مثلا قسمت شغل، حفظ های ویژه، ریکاوری، ICU در هر درمان گاه از آلرژی بهداشتی ویژه ای شامل است لذا استعمال از دستگاه اسکرابر دستی در شستشوی مکانیزه آن قسمت دارنده سیاست های خاصی میباشد. این آلرژی ها عبارتند از: 
1- دستگاه کفشوی بیمارستانی که در نصیب اتاق کار و یا این که محافظت های ویژه وجود داراست می بایست مطلقا مختص به آن نصیب باشد و دربین قسمت های دیگر تردد ننماید.
2- به واسطه اینکه کابل برق دستگاه امکان جابجایی آلودگی را از نقطه ای به نقطه دیگر را دارااست، عالی میباشد از دستگاه اسکرابر باتری دار بیمارستانی به کارگیری نماییم.
3- به واسطه اینکه در‌این مناطق آلرژی صدا در سکو بیشتری جای دارد معمولا باید از دستگاه کفشور شارژی خرد بهره مند شد که به واسطه وجود اگزوز در موتور مکش دستگاه، صدای این دستگاه در دست‌کم دسیبل ساخت‌و‌ساز صدا جای‌دارد.
4- به واسطه نبود منافذ منش آب (پاشورخانه) در‌این نصیب ها خوب میباشد دستگاه اسکرابر دارنده امکان غیروابسته شدن سهل وآسان مخزن ریکاوری از دستگاه باشد؛ تا در هنگام لبریز شدن مخزن آب آلوده دستگاه اسکرابر سوای آن که آحاد دستگاه را جهت تخلیه مخزن به خارج جابجایی دهیم، صرفا مخزن را به طور سهل و آسان از دستگاه غیروابسته نماییم و گزینه تخلیه و آن گاه مجددا بر روی دستگاه نصب شود.
5- به واسطه متراژ کمتر این مناطق خوب میباشد از زمین پر نمک بیمارستانی خرد با امکان مانور فراتر استعمال نماییم.