کمپرسورهای رفت و برگشتی مرسوم ترین نوع کمپرسور میباشد که برای خیلی از مصارف و کاربردهای متعدد جوابگو می‌ باشد. درصورتی که تصمیم به خرید این نوع کمپرسور دارید، سفارش می شود راهنمای خرید کمپرسور اسکرو را به اعتنا بخوانید تا شایسته ترین گزینش را در خرید پمپ باد داشته باشید.

 

کمپرسورهای روتاری اسکرو

کمپرسورهای روتاری اسکرو دومی مدلی میباشد بیسون صنعت که در‌این نوشته‌ی علمی به آن می‌ پردازیم. این سبک کمپرسور، برای فشرده سازی هوا، یک روتور هوا را به درون سیلندری که در هم اکنون خرد شدن میباشد، می‌ فرستد. کمپرسورهای روتاری اسکرو برای سیستم جاری‌ کاری از روغن استعمال می‌ نمایند. این روغن صرف خنک‌ کاری، آب بندی و روانکاری می‌ خواهد شد. پیش از بیرون شدن هوا فشرده از کمپرسور روتاری (کمپرسور دورانی) موردنیاز میباشد تا روغن جانور در مخزن تخلیه گردد.

 

کمپرسورهای دینامیک

کمپرسور دینامیکی با استعمال از پروانه چرخان، سبب ارتقاء و کاهش سرعت هوا گردیده و چنین هوا را فشرده میسازند. کاهش سرعت هوا منجر متراکم شدن آن میگردد. بعضا از کمپرسورهای دینامیکی سوای روغن بوده و برای به کارگیری در صنعت های حساس، مطلوب می باشند.

 

کمپرسورهای سانتریفیوژ

به کمپرسور سانتریفیوژ، کمپرسور فرار از راءس نیز می‌گویند که با استعمال از گروه‌ای از پروسه، هوای در جریان درون دستگاه را به طور مداوم، فشرده و خنک می‌نمایند. هوا به وسیله یک مالامال ئانه به سمت خارج سرعت گرفته و این سرعت بوسیله یک دیفیوزر به فشار تبدیل می‌گردد. این کمپرسورها به تعمیر و حفظ کمتری نسبت به بقیه کمپرسورها نیاز دارا‌هستند و می توانند به طور مداوم شغل نمایند.

 

کمپرسور اویل فری

کمپرسور اویل فری خرید کمپرسور باد اسکرو محبوبیت بسیار متعددی در مصارف خانگی و مدل پیدا کرده‌اند. درصورتی که در گزینش در بین کمپرسورهای روغنی و سوای روغن گیر کرده‌اید، مطالب زیر قادر است به شما در تصمیم گیری یاری دهد.

 

 

به‌دنبال نوشته‌ی علمی راهنمای خرید کمپرسور باد بدین پرسش می رسیم که آیا کمپرسور باد خطرناک میباشد؟ به طور خلاصه می بایست بگوییم کمپرسورهای هوا میتوانند خطرناک باشند. این مسئله نباید شما‌را از خرید هیبت خاصی از کمپرسورهای هوا گشوده دارااست. بسته به صنعت شما و ابزارها و کمپرسوری که از آن به کار گیری میکنید، اقدامات ایمنی خاصی می بایست شکل بگیرد.